PRIMARIA COMUNEI PLOSCOS

Judetul Cluj

Secretar cv

NUME SI PRENUME:

Cismas Cornelia 

ADRESA:

Turda, Str. Macilor, Nr.18, Bl. P, Sc. B, Ap. 13, Etaj I  

TELEFON:

- Mobil: 0734-771.307

- Telefon: 0371-324.975

E-MAIL:

cismas_cornelia@yahoo.com

ploscos.primaria@yahoo.com

NATIONALITATE:

romana

DATA SI LOCUL NASTERII:

22.03.1964 - Turda, judetul Cluj

PARINTI:

Toth Gheorghe si Toth Maria

EXPERIENTA PROFESIONALA:

1. Perioada 01.08.1982 - 01.02.1990

  • Numele si adresa angajatorului: CAP Ploscos
  • Tipul activitatii sau sectorul de activitate: Agricultura
  • Functia sau postul ocupat: Contabil de ferma
  • Principalele activitati si responsabilitati: Organizarea si coordonarea activitatilor de ferma reprezentarea intereselor membrilor din cadrul fermei in cadrul CAP-ului, evidenta primara din sectorul zootehnic

2. Perioada 01.02.1990 si pana in prezent

  • Numele si adresa angajatorului: Primaria Comunei Ploscos
  • Tipul activitatii sau sectorul de activitate: Administratie publica locala
  • Functia sau postul Ocupat: Secretarul Unitatii Administrativ Teritoriale
  • Principalele activitati si responsabilitati: Administrarea publica locala, resurse umane, evidenta si nobilizarea la locul de munca, ofiter de stare civila

EDUCATIE SI FORMARE:


STUDII:

- Facultatea de Drept

FORMARE PROFESIONALA:

1. Perioada 28.06.1993 - 16.07.1993

  • Nume si tipul institutiei de invatamant si al organizatiei profesionale: Departamentul pentru administratie publica locala, Centrul de perfectionare a Functionarilor publici din administratia publica locala  
  • Domeniul studiat/aptitudini ocupationale: Curs de perfectionare Secretari ai Consiliilor locale Administratie publica locala
  • Tipul calificarii/diploma obtinuta: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
  • Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior

2. Perioada 23-25 iunie 2003

  • Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul pentru implementarea managementului
  • Domeniul studiat: performant Bucuresti Managementul Resurse Umane
  • Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
  • Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior

3. Perioada 05-06.2006

  • Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul Regional de formare continua Cluj-Napoca
  • Domeniul studiat: Stare Civila Noutati Legislative si Metodologice
  • Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
  • Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior

4. Perioada 25-26.05.2007

  • Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul Regional de Formare Continua Cluj-Napoca
  • Domeniul studiat: Managementul Functiei Publice si Dezvoltarea carierei functionarilor publici
  • Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
  • Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior

5. Perioada 18-20.02.2009

  • Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica locala Cluj-Napoca
  • Domeniul studiat: Evidenta Persoanelor si stare civila
  • Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
  • Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior

6. Perioada 25-27.09.2009

  • Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul pentru performanta in formare Bucuresti
  • Domeniul studiat: Stare civila si evidenta persoanei - abordare generala si noutati legislative in materie
  • Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
  • Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior

APTITUDINI SI COMPETENTE PERSONALE:

- dobandite in cursul vietii si carierei dar care nu sunt recunoscute neaparat printr-un certificat sau o diploma

  • Capacitatea de a identifica activitati care trebuie desfasurata in strctura pe care o conduce
  • Abilitatea de a crea si sustine activitatea unei echipe pt indeplinirea unor atributii
  • Capacitatea de a supraveghea modul de transformare a deciziilor in solutii realiste, depistarea fedicientelor si luarea de masuri necesare pentru corectare la timp a acestora
  • Capacitatea de a lua hotarari rapic cu simt de raspundere si conform competentelor legale cu privire la desfasurarea activitatii conduse
  • Capacitatea de a planifica deciziile impartiale in evaluarea personalului din subordine

LIMBA MATERNA:

- romana

APTITUDINI SI COMPETENTE TEHNICE:

- Utilizator calculator PC (Word, Excel, PowerPoint)

PERMIS DE CONDUCERE:

- categoria B

ALTE APTITUDINI SI COMPETENTE:

 

INFORMATII SUPLIMENTARE:

 

ANEXE: