Secretar cv
NUME SI PRENUME:
Cismas Cornelia
ADRESA:
Turda, Str. Macilor, Nr.18, Bl. P, Sc. B, Ap. 13, Etaj I
TELEFON:
- Mobil: 0734-771.307
- Telefon: 0371-324.975
E-MAIL:
cismas_cornelia@yahoo.com
ploscos.primaria@yahoo.com
NATIONALITATE:
romana
DATA SI LOCUL NASTERII:
22.03.1964 - Turda, judetul Cluj
PARINTI:
Toth Gheorghe si Toth Maria
EXPERIENTA PROFESIONALA:
1. Perioada 01.08.1982 - 01.02.1990
- Numele si adresa angajatorului: CAP Ploscos
- Tipul activitatii sau sectorul de activitate: Agricultura
- Functia sau postul ocupat: Contabil de ferma
- Principalele activitati si responsabilitati: Organizarea si coordonarea activitatilor de ferma reprezentarea intereselor membrilor din cadrul fermei in cadrul CAP-ului, evidenta primara din sectorul zootehnic
2. Perioada 01.02.1990 si pana in prezent
- Numele si adresa angajatorului: Primaria Comunei Ploscos
- Tipul activitatii sau sectorul de activitate: Administratie publica locala
- Functia sau postul Ocupat: Secretarul Unitatii Administrativ Teritoriale
- Principalele activitati si responsabilitati: Administrarea publica locala, resurse umane, evidenta si nobilizarea la locul de munca, ofiter de stare civila
EDUCATIE SI FORMARE:
STUDII:
- Facultatea de Drept
FORMARE PROFESIONALA:
1. Perioada 28.06.1993 - 16.07.1993
- Nume si tipul institutiei de invatamant si al organizatiei profesionale: Departamentul pentru administratie publica locala, Centrul de perfectionare a Functionarilor publici din administratia publica locala
- Domeniul studiat/aptitudini ocupationale: Curs de perfectionare Secretari ai Consiliilor locale Administratie publica locala
- Tipul calificarii/diploma obtinuta: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
- Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior
2. Perioada 23-25 iunie 2003
- Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul pentru implementarea managementului
- Domeniul studiat: performant Bucuresti Managementul Resurse Umane
- Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
- Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior
3. Perioada 05-06.2006
- Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul Regional de formare continua Cluj-Napoca
- Domeniul studiat: Stare Civila Noutati Legislative si Metodologice
- Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
- Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior
4. Perioada 25-26.05.2007
- Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul Regional de Formare Continua Cluj-Napoca
- Domeniul studiat: Managementul Functiei Publice si Dezvoltarea carierei functionarilor publici
- Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
- Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior
5. Perioada 18-20.02.2009
- Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica locala Cluj-Napoca
- Domeniul studiat: Evidenta Persoanelor si stare civila
- Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
- Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior
6. Perioada 25-27.09.2009
- Nume si tipul institutiei de invatamant: Centrul pentru performanta in formare Bucuresti
- Domeniul studiat: Stare civila si evidenta persoanei - abordare generala si noutati legislative in materie
- Tipul calificarii: Certificat de absolvire a cursului de perfectionare
- Nivelul de clasificare a formei de instruire/invatamant: Superior
APTITUDINI SI COMPETENTE PERSONALE:
- dobandite in cursul vietii si carierei dar care nu sunt recunoscute neaparat printr-un certificat sau o diploma
- Capacitatea de a identifica activitati care trebuie desfasurata in strctura pe care o conduce
- Abilitatea de a crea si sustine activitatea unei echipe pt indeplinirea unor atributii
- Capacitatea de a supraveghea modul de transformare a deciziilor in solutii realiste, depistarea fedicientelor si luarea de masuri necesare pentru corectare la timp a acestora
- Capacitatea de a lua hotarari rapic cu simt de raspundere si conform competentelor legale cu privire la desfasurarea activitatii conduse
- Capacitatea de a planifica deciziile impartiale in evaluarea personalului din subordine
LIMBA MATERNA:
- romana
APTITUDINI SI COMPETENTE TEHNICE:
- Utilizator calculator PC (Word, Excel, PowerPoint)
PERMIS DE CONDUCERE:
- categoria B
ALTE APTITUDINI SI COMPETENTE:
INFORMATII SUPLIMENTARE:
ANEXE: